Skab grænseflader

Som teknisk grænseflade holder Quentic Connect dine data opdateret på tværs af systemer.

Optimeret og velsorteret

Datavalidering ved hver import sikrer at datakvaliteten altid er i orden.

Øjeblikkelig adgang til partnerindhold

Integration af eksterne serviceudbyderes indholdsdatabaser skaber nyttige synergieffekter.

Kompakt for ledelsen

Løft den visuelle fremstilling af dine arbejdsmiljøtal op på et nyt niveau med integration af almindelige BI-værktøjer.

Quentic Connect er din løsning til automatiseret proces- og dataintegration. Når du forbinder dine allerede eksisterende softwareløsninger med Quentic, har du altid topaktuelle informationer ved hånden når du behøver dem. Du kan inddrage eksisterende arbejdsmiljødata såvel som generelle virksomhedsdata.

Lettere end nogen sinde før kan du kontrollere og opdatere dine oplysninger om farlige stoffer, gøre lokationsoplysninger centralt tilgængelige eller synkronisere brugerrettigheder. Ved integration af almindelige BI-løsninger kan du præsentere dine nøgletal klart og anskueligt og udarbejde kompakte og konkrete rapporter til ledelsen. Aldrig har det været så let at sætte HSE- og CSR-data ind i den større virksomhedssammenhæng!

Hvis du også forbinder dit system medeksterne serviceudbyderes indholdsdatabaser, giver Quentic Connect dig endnu flere fordele. Med automatisk opdatering af retsregler og retlige pligter kan du for eksempel opnå en bedre compliance.

Tøv ikke med at kontakte os! Quentics IT-serviceteam konfigurerer gerne den effektive integrationsplatform for dig og sætter regelmæssige dataflow op efter dine ønsker.

Forbind dine systemer

Grænseflader til mange forskellige områder

Dine fordele

Spar tid

Takket være den sømløse integration af eksisterende IT-systemer foregår dataintegration og datavedligeholdelse automatisk.

Bevar overblikket

Integrerede BI-værktøjer stiller dine arbejdsmiljødata til rådighed på overskuelige KPI-dashboards.

Processtyring

I tilfælde af en hændelse igangsættes dine foruddefinerede processer.

Højere datakvalitet

Informationer om arbejdsmiljø, organisation og virksomhedsprocesser holdes synkrone på tværs af alle platforme.

Lettere adgang

De nødvendige arbejdsmiljøoplysninger står centralt til rådighed for personalet i overensstemmelse med de opgaver der skal udføres.

Altid opdateret

Automatiske opdateringer fra eksterne indholdsdatabaser sikrer at det relevante indhold for din virksomhed altid er up to date.

Quentic Connect i aktion

I øjeblikket synkroniserer vi hver måned over en halv million dataposter for vores kunder og sørger for, at førstegangsopsætningen af dit system gennemføres gnidningsfrit og til tiden."

Marcel Wendlandt,
Head of IT (Customer Services)
 

Quentic Marcel
Quentic Marcel
Test Quentic helt gratis og uforpligtende.