Fleksibel rapportering

Registrér HSE data hvor end du er - også selvom du offline.

Benyt formularer ved enhver lejlighed

Brug klargjorte formularer eller lav dine egne, og gør brug af det intuitive drag & drop interface.

Engagér mennesker I arbejdsmiljø

Involvér ansatte og leverandører med lethed. 

Få et overblik

Evaluer og interagér med data, på et centralt dashboard. 

Quentic App

Under en audit eller inspektion er det ofte vigtigt at registrere oplysninger her og nu – men der er ikke lige en computer i nærheden. Midlertidige løsninger på papir betyder ekstra arbejde og risiko for, at vigtige detaljer går tabt. En ekstra hurdle for en proaktiv rapporteringspraksis. 

Quentic-appen er din mobile rapporteringskanal til arbejdsmiljø, miljøstyring og bæredygtighed. Den er der når du har brug for den – når som helst og hvor som helst. De korte formularer eller tjeklister udfyldes hurtigt og nemt på stedet og sendes direkte til de relevante instanser. 

Prædefinerede og brugertilpassede formularer samt foto- og offlinefunktioner dækker ethvert brugsscenarie fra hændelsesrapporter til risikovurderinger eller kontrolresultater. Med den elektroniske signaturfunktion kan du også godkende presserende sager mens du er på farten. 

Indrag alle relevante personer i en transparent proces! Medarbejdere, serviceudbydere og andre interessenter kan nemt integreres og udveksle oplysninger – også uden at logge ind. 

Alle data vises på det centrale dashboard og kan analyseres i realtid. Sammenfattende rapporter oprettes automatisk.  

En dybdegående databehandling og en gnidningsfri overførsel til avancerede arbejdsmiljø- og CSR-processer kan opnås ved at kombinere Quentic-appen med Quentic-platformen. Derudover er det også nemt at integrere data og tjenester fra Quentics indholdspartnere, eksisterende IT-systemer og/eller BI-løsninger. 

App referencehistorier

Fra bruger til fan - vores referenceprojekter