Ledelsessystemets auditprocesser

Med Quentic App

Gennemfør ledelsessystemets processer på en dokumenterbar måde.

Så let er det med Quentic App!

Forbered auditeringerne

  • Strukturér auditeringerne på en nem og umiddelbar måde
  • Vælg en formularskabelon som passer til arbejdsstedet, herunder spørgsmålskatalog, audittype og vurderingsramme
  • Ved særlige behov kan du oprette din egen use case via træk og slip
  • Notér observationer og resultater i formularen
  • Kontrollér om standardernes krav er opfyldt, og angiv status for hvert punkt på en enkel og klar måde
  • Tag billeder for at anskueliggøre situationen yderligere

Dokumentér resultaterne nøjagtigt

Skab sikkerhed for kontinuerlige forbedringer

  • Iværksæt øjeblikkelige hjælpeforanstaltninger hvis der er behov for det
  • Vælg og underret den ansvarlige person
  • Brug direkte meddelelser for hurtig kommunikation
  • Fastsæt en frist for gennemførelsen, og overvåg nemt udviklingen
  • Skift til Quentic Platform hvis du ønsker en endnu mere dybdegående databehandling
  • Dine data er altid opdaterede
  • Gennemgå og vurder jeres samlede kravsopfyldelse i detaljer, og planlæg yderligere opfølgende foranstaltninger
  • Bearbejd resultaterne til en overskuelig rapport
  • Nyd godt af omfattende analyser og business intelligence-dashboards

Følg op på observationerne

Få adgang til indhold fra eksterne udbydere med Quentic Connect

Tilføj tjenester fra førende rådgivnings- og systemudviklingsvirksomheder: Med Quentic Connect kan du sømløst integrere indhold fra forskellige af Quentics partnere inden for jura og auditering. På den måde kan du fx nyde godt af brugsklare spørgeskemaer som altid er opdaterede!

Vil du have mere kontrol over dine ledelsesprogrammer?

Skab synergi med softwaremodulet Quentic Risiko og Auditeringer.

Et overblik over de vigtigste funktioner

Quentic App

Håndtering af hændelser

I tilfælde af en nærvedhændelse, materiel skade eller personskade er det vigtigt at reagere hurtigt for at forhindre skader eller ulykker i fremtiden. Gør det nemt og intuitivt at rapportere en hændelse – med noter og fotos og det hele. Men der er mere endnu: Ud over de negative hændelser hjælper Quentic-appen dig også med at registrere positive observationer og velfungerende arbejdsmiljøforanstaltninger med stor nøjagtighed. Lær af jeres best practice, og del denne viden i hele teamet!

Få mere at vide

Risikovurderinger

Uden det rigtige rapporteringsværktøj tager risikovurderinger ofte rigtig lang tid og resulterer i bureaukratiske forsinkelser og en masse papirarbejde. Netop farligt arbejde kræver ofte en stor fleksibilitet når der sker ændringer med kort varsel. Brug Quentic App til at foretage risikovurderinger direkte på stedet. Du kan gennemføre vurderinger af forskellige arbejdsfaser, dynamiske risikovurderinger eller foreløbige on-site-risikovurderinger – nemt og bekvemt. Spar tid, og hold din risikodatabase opdateret til hver en tid!

Få mere at vide

Inspektioner og auditeringer, on site

Går alt efter bogen – også ude på arbejdspladserne? For at have styr på restrisici og kende det generelle sikkerhedsniveau i felten skal arbejdsmiljølederen og driftslederen jævnligt gennemføre on-site-inspektioner og auditeringer. Strukturér dine inspektionsrunder med Quentic App! Hvad enten det drejer sig om den generelle arbejdsmiljørundering og kvalitetssikring, eller du kommer for at tjekke op på bestemte arbejdsmiljøindikatorer. Alt efter formål kan du dokumentere resultaterne ad hoc eller via en særlig formular.

Få mere at vide

Vis ledelsesengagement ude på arbejdspladserne

Besøg af driftslederen eller topledelsen, fx i form af en sikkerhedsgennemgang, er et effektivt værktøj til at øge bevidstheden og betone betydningen af arbejdssikkerheden i hele virksomheden. Besøgene kan kombineres med toolbox-samtaler for at gøre opmærksom på særlige tendenser. Quentic App hjælper dig med at forberede og dokumentere disse arrangementer på en struktureret og intuitiv måde!

Få mere at vide

Tilpas efter dine behov

Quentic har et bredt udvalg af prædefinerede best practice-formularer til en række forskellige formål fra hændelsesrapporter til risikovurderinger eller auditresultater. Skulle du imidlertid få brug for en formular eller en tjekliste som ikke findes i appen i forvejen, er det heller ikke noget problem med Quentic App: Du kan nemt oprette din egen skabelon, og definere dine organisatoriske processer sådan som det passer dig bedst. Samme fleksibilitet vil du opleve i samarbejdet med tredjepart og på tværs af systemer.

Få mere at vide

Mere indblik i HSE & CSR

Udvid din horisont med Quentic ressources: Ekspert knowhow og best practice inden for HSE, miljøstyring og bæredygtighed. Opdag relevante trends, nye strategier og få inspiration til at forbedre din generelle ledelse af HSE indsatsen.

Assistor-Uuttera

Assistor-Uuttera bruger Quentic App til at rapportere og bearbejde arbejdsulykker. I videoen kan du få indblik i præcis hvordan virksomheden drager fordel af at bruge Quentic App.

Se video

Quentic App

Brug Quentic App som mobil rapporteringskanal ift arbejdsmiljø, miljøledelse og bæredygtighed. Få at vide hvordan du geografisk uafhængigt dokumenterer risikovurderinger, auditeringer, inspektioner eller hændelser.

Se video

Empower

Et godt omdømme er altafgørende for byggevirksomheder, og virksomhedens arbejds- og sundhedsbeskyttelse skal opfylde høje standarder internt og eksternt. Se  hvordan Empower har forbedret deres processer med Quentic App.

Læs succeshistorie
Gå til ressourcekatalog

X