Tilpas efter dine behov

Med Quentic App

Quentic har et bredt udvalg af prædefinerede best practice-formularer til en række forskellige formål fra hændelsesrapporter til risikovurderinger eller auditresultater. Skulle du imidlertid få brug for en formular eller en tjekliste som ikke findes i appen i forvejen, er det heller ikke noget problem med Quentic App: Du kan nemt oprette din egen skabelon, og definere dine organisatoriske processer sådan som det passer dig bedst. Samme fleksibilitet vil du opleve i samarbejdet med tredjepart og på tværs af systemer.

Fleksibel rapportering.

Så let er det med Quentic App!

Individuelle formularer

Opret skabeloner som svarer til dine behov

  • Med formulareditoren kan du oprette eller tilpasse skabeloner så de svarer til dine organisatoriske behov

  • Brug korte tjeklister eller intuitive spørgeskemaer

  • Definer læse- og redigeringsrettigheder, og tildel opgaverne for at få de helt rigtige personer med om bord

  • Et struktureret værktøj til konfigurering af organisatoriske processer

 

Brugervenlig grænseflade

  • Intuitiv træk og slip-funktionalitet

  • Vælg mellem en mængde forskellige elementer, fx tekstfelter, afkrydsningsfelter, kalenderfunktioner, GPS-integration eller sågar digitale signaturer

  • Integrer virksomhedsspecifikke oplysninger som forudindstillinger

  • Bevar overblikket med versionskontrol når du opdaterer dine standarder

Brug af appen uden login

Inddrag nemt tredjepart med ”public reporting” 

  • Opret rapporteringsformularer som kan tilgås via et link eller en QR-kode
  • Vælg lokationen, og definer skabelonen
  • Inddrag et vilkårligt antal brugere via en central licens
  • Avanceret public reporting: Integrer nemt andre IT-systemer, og overfør data

På tværs af systemgrænser

Overfør data så let som ingenting

  • Overfør data mellem forskellige systemer så let som ingenting med samarbejdsfunktionen
  • Styrk dialogen med serviceleverandører og eksterne virksomheder
  • Opfyld kravene i ISO-standarderne: Vis hvordan du involverer ansatte, leverandører, gæster og andre eksterne interessenter i dine arbejdsmiljøprocesser!

Gør brug af Quentics serviceydelser

Quentic tilbyder ikke blot skræddersyede softwareløsninger, men også et bredt udvalg af andre serviceydelser: Vores specialister hjælper dig gerne med at oprette appformularer som passer fuldstændig til dine behov. Bare kontakt os!

Mere indblik i HSE & CSR

Udvid din horisont med Quentic ressources: Ekspert knowhow og best practice inden for HSE, miljøstyring og bæredygtighed. Opdag relevante trends, nye strategier og få inspiration til at forbedre din generelle ledelse af HSE indsatsen.

Assistor-Uuttera

Assistor-Uuttera bruger Quentic App til at rapportere og bearbejde arbejdsulykker. I videoen kan du få indblik i præcis hvordan virksomheden drager fordel af at bruge Quentic App.

Se video

Quentic App

Brug Quentic App som mobil rapporteringskanal ift arbejdsmiljø, miljøledelse og bæredygtighed. Få at vide hvordan du geografisk uafhængigt dokumenterer risikovurderinger, auditeringer, inspektioner eller hændelser.

Se video

Empower

Et godt omdømme er altafgørende for byggevirksomheder, og virksomhedens arbejds- og sundhedsbeskyttelse skal opfylde høje standarder internt og eksternt. Se  hvordan Empower har forbedret deres processer med Quentic App.

Læs succeshistorie
Gå til ressourcekatalog