Implementering af ISO standarder med Quentic

10.01.2019

Quentics HSE og CSR software er designet til at understøtte ledelsessystemer i henhold til ISO 14001 (miljø), ISO 50001 (energi) og ISO 45001 (arbejdsmiljø).

I relation til dette har DEKRA Assurance Services, en af de førende leverandører af certifikationsydelser, netop fornyet Quentics certifikater. Markus Becker, Quentics CEO forklarer: ”Siden 2010 har regelmæssige auditeringer vist at vore brugere benytter et gennemprøvet supportsystem i forbindelse med både implementering, fornyelse og forbedringer af deres ledelsessystemer. Vores onlineløsning gør det muligt for virksomheder både at forberede og gennemføre certificeringer. På denne måde er der ikke alene fokus på continuous improvement process (CIP), men der foregår også en automatisk forøgelse af tilliden fra både forbrugere, leverandører og andre partnere på en bæredygtig måde.”

Se den fulde engelske pressemeddelelse her.

Markus Becker, CEO of Quentic: “Our online solution allows companies to effectively prepare for and carry out certifications.”

Laptop mit Quentic Logo

The HSE and CSR software is designed to support complete management systems according to ISO 14001, ISO 50001, and ISO 45001.